Van de eerste bromfietsverzekering voor zoonlief tot aan het beleggen van een compleet vermogen; achter elke euro schuilt een uniek persoonlijk verhaal. Vier bijzonder gewone Brabantse mannen hebben er de kunst van gemaakt om het verhaal achter de euro boven water te krijgen. Wat zegt een statige kantoorvilla waarin hun bedrijf huist dan over henzelf? Nou, niets. En tegelijkertijd alles! Door een jongensdroom na te jagen zijn ze hier samen met hun 25 medewerkers en zes partners neergestreken. In Content Magazine doen de vier mannen achter Duisenburgh hun verhaal.
“Nooit had één van ons vieren kunnen bedenken dat we met ons bedrijf in dit geweldige pand zouden huizen” glundert Barry Jansen, een van de vier directeuren. “Een jongensdroom is uitgekomen; van zolderkamer (ja, echt!) naar deze stijlvolle kantoorvilla. Ja, natuurlijk zijn we daar hartstikke trots op! Maar wij, wij zijn nog steeds gewoon Frank, René, Tommy en Barry. Dit mooie pand is voor ons en alle medewerkers de beloning voor het harde werken.
Dus heb je een droom? Laat ‘m dan uitkomen! Wij zijn het levende bewijs dat het kan én dat we je er bij kunnen helpen.
Geld is ook maar geld
Geld op zich is niks. Pas als je er wat mee doet krijgt het waarde voor jou en voor de mensen met wie je samen leeft of werkt. Wat wij nodig hebben is jouw verhaal; waar word jij gelukkig van? We willen weten wat je met het geld gaat doen, zodat we een financieel plan maken en helpen je droom waar te maken. Of dat nu de administratie van je bedrijf, de financiering van je eerste huisje of het beheren van je beleggingsportefeuille is. Grote en kleine dromen, Iedereen is hier welkom. Hoe we dat doen? Ja, dat zit ‘m in persoonlijk contact, tijd nemen en ervoor zorgen dat klanten zich op hun gemak voelen.”
Kletspraat
Maar ja, tegenwoordig bevat iedere bedrijfsvisie de kernwoorden persoonlijk en vertrouwd. Dus hoe onderscheid je je dan? Feit is dat deze heren gewoon gebleven zijn. Bij Duisenburgh houden ze dan ook niet zo van kletspraat (tenminste, niet onder werktijd). Wil je weten hoe ze dat waarmaken? Dat lees je de komende tijd in Content Magazine. En wellicht, staat er al zo’n droom ongeduldig te wachten om verwezenlijkt te worden. Aarzel niet en stap gerust binnen bij Duisenburgh!
Duisenburgh in Content Magazine
Dit artikel verscheen in “Content magazine”, maand februari 2017. Klik hierboven voor het volledige artikel in pdf.