Medewerker in de spotlights: Anky Prins

Mijn naam is Anky Prins.

Sinds oktober 2011 ben ik werkzaam als office manager | receptioniste bij Duisenburgh.
Dit is een hele gevarieerde baan. Geen dag is hetzelfde in dit dynamische bedrijf!

Mede door het contact met de klanten en met alle collega’s maakt dat ik met veel plezier naar mijn werk ga. De hoofdtaken zijn het ontvangen van de klanten en het beantwoorden van alle inkomende telefoontjes. Tevens zorg ik voor het agendabeheer, inkoop & bestellingen, personeelsaangelegenheden, administratieve ondersteuning van de hypotheek- en verzekeringsafdeling. Daarnaast organiseer ik samen met een aantal collega’s diverse evenementen zoals bijvoorbeeld het Duisenburgh Spring Event en ontvangen we regelmatig ondernemersverenigingen. Nadat we in juni 2015 verhuisd zijn naar de nieuwe locatie aan de Eindhovenseweg ben ik ook verantwoordelijk voor alle zaken omtrent de huisvesting van het pand “Villa Louise”.

Het roer om
De financiële wereld was 5 jaar geleden geen bekende werkomgeving voor mij.Voordat ik bij Duisenburgh aan de slag ging heb ik 25 jaar in de reiswereld gewerkt. Een super leuke job maar door alle onzekerheden binnen de reiswereld en de vele internetboekingen heb ik gekozen voor een nieuwe stabiele uitdaging! En daar heb ik geen spijt van gehad!

Vrije tijd
Mijn hobby’s zijn uiteraard reizen en nieuwe bestemmingen ontdekken. Tevens ga ik graag met mijn gezin of vrienden een hapje eten, de bossen in met de hond of ergens gezellig borrelen. Ik sport een paar keer per week en lees graag een boek, bij voorkeur literaire thrillers.