Bel ons

040 - 222 21 12

Goed personeel en fijne collega’s hebben, is belangrijker dan ooit. In een tijd waarin er veel meer vacatures dan sollicitanten zijn, is elke ondernemer en bedrijfseigenaar zich daar wel van bewust. Dat betekent dat u uw personeelszaken professioneel geregeld wilt hebben. Ook als starter of als ondernemer met een wat kleiner werknemersbestand. Maar hoe doet u dat?

Daarvoor zijn er allerlei oplossingen. Ook binnen Duisenburgh. Het is misschien niet onze meest bekende dienstverlening, maar wij hebben ook een ijzersterk team voor het ontzorgen op het vlak van salarisadministratie en personeelszaken. Begin dit jaar was Monique Loomans, onze personeels- en salarisadviseur, nog bij de top 10 in de verkiezing van beste Salarisprofessionals van het Jaar. Dat zegt alles toch?

Samen met haar team, staat Monique u bij voor al uw vragen en uitdagingen op het gebied van salarisadministratie en personeelszaken. Of u nu simpelweg maandelijks uw salarisstroken wilt hebben, of gebruik wilt maken van ons full-service aanbod – waarmee u en uw werknemers 24/7 online toegang hebben tot het personeelsdossier en alles wat daarbij hoort – dat is aan u. “Er hoeft niks, maar er kan van alles”, dat is ons uitgangspunt.

Het allerbelangrijkste daarbij is, dat u zich ontzorgd voelt bij alles wat met uw medewerkers te maken heeft. Want als dat het geval is, kunt u uw tijd en energie steken in het werk waarvoor uw onderneming in het leven geroepen is.

Nu zijn er inmiddels allerlei partijen die aan salarisverwerking doen. De meesten daarvan zijn ‘uitvoerders’.  Als Duisenburgh willen wij graag meer voor onze klanten doen. Dat betekent, dat wij altijd een nauwkeurige blik werpen op de (salaris)gegevens die wij verwerken. Regelmatig vallen ons dan dingen op, die anders of beter kunnen. En als we die zien, dan pakken we graag de telefoon op om met u als klant te overleggen. Zo leren we u steeds beter kennen én kunnen we proactief met u meedenken hoe uw zaken goed te regelen.  

Het komt ook voor dat we een kritische noot plaatsen. Omdat we opmerken dat zaken fiscaal niet juist of optimaal geregeld zijn. Wij staan voor een kwalitatief goede salarisverwerking en in onze ogen hoort dit stuk daar ook bij.

Uiteindelijk zijn we voor veel van onze relaties een klankbord of sparring partner voor allerlei HR-gerelateerde vragen. Denk daarbij ook aan advies bij beloningsvraagstukken, verzuimbegeleiding, of ondersteuning bij de beoordelingscyclus.

In die rol is Monique als een vis in het water. “Het liefst werk ik met startende of kleine ondernemingen, met maximaal 5-25 medewerkers. Er is dan vaak nog geen HR-afdeling, of een administratief medewerker die wel wat hulp bij de HR-taken kan gebruiken. Onze expertise komt dan goed van pas. Dat is leuk werken!” Dat dit ook weleens een beetje stress kan geven, vindt Monique niet erg. “Onder gezonde werkdruk komt er het meest uit onze handen.”

Hoe onze klanten de samenwerking met ons ervaren?

“Wij willen graag onze waardering uitspreken voor de uitstekende ondersteuning en expertise die Monique ons biedt. Monique heeft ons geholpen met het oplossen van diverse HR-uitdagingen. Dit doet Monique altijd op een professionele en vriendelijke manier, wat maakt dat het een plezier is om met haar samen te werken.”

Inge Bonsma & Petra Kuipéri – Mobiliteitsmakelaars B.V.

Auteur

Lydie Coolen